中潤證券 網誌 Blog

客亦友、友亦客,客客友友何其多

選項

鋼鐵一般的鬥志

         日前我公司加薪又派發花紅。 

         回想過去年輕時,我曾經做過数份工,一晃就是十多年青春,無論過去的老闆是精明或刻薄,都有鋼鐵一般的鬥志,我很感激他們給我工作的機會,讓我獲得豐富的經歷。 

         多謝各位前任老闆,祝你們羊年大吉大利。 

 

       

 

本公司持有證券交易牌照、證券提供意見牌照、資產管理牌照。本公司是「滬港通」合資格参与者。

評論 (13) -

徐老闆您好,
也曾有位舊老闆說:「當年给你工作機會解你困難... ...」
無論過去的老闆是精明或刻薄, 都可能幫大家渡過難關, 但時間流走卻忘記了! 只慬埋怨... ...

連香港都有鋼鐵魔咒? @@"

徐老闆,  今次聽你講$5.85買入鞍鋼,  又再中左伏喇,  現在做緊$5.70,  點算 ?

徐老闆瞭解市場和公司,是投資不是投機(不喜聽勿打頭)

而家中港股市只是上上落落 (上落市), 而且速度很快 (今天炒奶業股, 後天已炒科技股), 一追入走唔切又坐艇

中港股市就好像只能投機, 已經不能長線投資了...

美國, 日本, 印度, 德國 股市已經先後創了新高, 中港獨憔瘁,

昨天聽 E 線嘉賓黃X英說要放棄主場, 作客其他海外投資市場, 不無道理,

他解釋中國公司就是缺乏創造價值能力, 只靠政府政策的同景, 即公司沒有實業的能力 (對比外國), 所以炒上是很短引的, 不像美國的 apple, disney 這些公司長升長有, 因為他們的實力是獨步天下的

路徭知馬力,日久見實力

我也希望有朝一日看到外國人去搶購中國品牌的貨品,
而不是中國人去日本搶購日本貨品, D 野仲要係 make in china (你話吹脹唔吹脹...)

鋼鐵股反而323好強橫, 走左都入唔返的

Patrick 先生,  我問徐老闆 "點算",  是想知道應該要怎樣部署下一步,  例如要加碼或者是止蝕,  同埋價位應該點定。難道問多一些也不可以嗎 ?  你說甚麼(不喜聽勿打頭),  你又不是徐老闆,  似乎太沒品了。

礦業股似已築好底。

其實要cut loss 嗎? ><

多謝 cm 先生意見,  我在$5.70 止蝕了。  今日收報 $5.19,  請問這時可否再次買番,  追回失地呢 ?

買不買返? 不知道呢, 你看人家000898日日慢慢上多靚仔, H果只都仲係死下死下咁, .... 都係等待徐老闆回覆指導算了~

新增評論

biuquote
Loading